aplikacja mobilna

Urząd Regulacji Energetyki

Szanowni Państwo,

zachęcamy Państwa do zapoznania się z praktycznym poradnikiem dla konsumentów  - odbiorców energii – na temat sporów i skarg na działalność przedsiębiorstw energetycznych, zamieszczonym na stronie Urzędu Regulacji Energetyki oraz broszurą informacyjną, która w sposób przejrzysty i kompleksowy wyjaśnia z jakimi sporami i skargami można zwrócić się do URE oraz gdzie zgłaszać skargi, które są poza właściwością Regulatora.

PDFSpory i skargi - informacje dla konsumentów.pdf (3,77MB) 
 

Osobą do kontaktu w tej sprawie jest Pani Justyna Pawlińska, Radca w Departamencie Komunikacji Społecznej URE

(, tel. 22 487 55 97).

Data publikacji: 20-03-2025 14:52
Opublikował(a): Jolanta Bioły
Wersja XML Powrót do poprzedniej strony »

Nasi partnerzy:

×